Salarisadministratie.

Wat is er belangrijker in uw bedrijf dan dat uw werknemers elke maand op tijd het juiste salaris op de juiste rekening krijgen bijgeschreven? Oké, uw bedrijfsresultaat natuurlijk. Maar de salarisbetaling komt dan toch zeker wel op de tweede plaats. Een altijd lastige klus. En wij kunnen het weten. En wat wij ook weten is dat wij die last van uw schouders kunnen nemen. Dat moet toch een prettig idee zijn.

De klus wordt geklaard en u hebt er helemaal geen omkijken meer naar. Nou ja, bijna niet natuurlijk. Maar alles wordt geregeld door deskundige mensen, die het ook nog eens leuk vinden om te doen. Waarom? Omdat het hun werk is. Ons werk dus.

En wat kunnen wij zoal voor u betekenen?
Wij verzorgen voor u:
• De maandelijkse of wekelijkse verwerking van de salarisstroken;
• De elektronische aangifte loonheffing;
• Andere door u gewenste overzichten;
• De jaaropgaven voor de werknemers
• Adviseren bij het toepassen van de CAO;
• Het maken van arbeidscontracten;
• Het verzorgen van de ziek- en hersteldmeldingen;
• De administratie inzake de bedrijfstakeigenregelingen (pensioenfonds etc.);
• Het aanmaken en aanleveren van de (digitale) betaalopdrachten;
• Controle op het toepassen van de diverse afdrachtverminderingen en loonkostensubsidies;

Persoonlijk sparren over onze dienstverlening?

Bel ons vandaag nog voor het inplannen van een kennismakingsgesprek.

Contact via de mail.

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.

Plan hier uw route.

Bedrijfsgegevens H&B Group

Tel. nummer: 0481 352225
Fax:               0481 353733

E-mail: info@henbgroup.nl

Adres:            Manage 6 L
Postcode:       6662 WC

KvK:               09073443

RB logo voor internet (gif)