Financiële administratie

Wij kunnen uw totale administratie verzorgen. De geautomatiseerde verwerking doen wij met Exact, een zeer goed en modern financieel administratieverwerkingsprogramma. En het maakt ons niet uit of u dat nu in een schoenendoos aanlevert of digitaal. Samen met u bepalen wij hoe de administratie moet worden opgezet. Samen met u bepalen wij hoe die moet worden verwerkt en beheerd.

Wij kunnen allerlei denkbare en gewenste rapportages verzorgen die u nodig hebt om uw bedrijf optimaal te laten draaien.
En waar moet u zoal aan denken?
Wij kunnen voor u:
• De administratie opzetten;
• De administratie invoeren;
• De jaarrekening samenstellen;
• De omzetbelastingaangifte verzorgen;
• De vennootschapsbelastingaangifte verzorgen;
• Eventueel tussentijdse rapportages verzorgen (voor investeringen, de bank etc.);
• Cijfers van het verslagjaar herleiden naar toekomstig beleid.
• Werkzaamheden kunnen op locatie worden verricht;
• Service klant -support : afspraken zijn ook mogelijk buiten de normale kantooruren om;
• Financiële administratie voor het midden- en kleinbedrijf en financiële rapportage aan de fiscus;
• Consultancy en advies op het gebied van Administratie en Organisatie.

Persoonlijk sparren over onze dienstverlening?

Bel ons vandaag nog voor het inplannen van een kennismakingsgesprek.

Contact via de mail.

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.

Plan hier uw route.

Bedrijfsgegevens H&B Group

Tel. nummer: 0481 352225
Fax:               0481 353733

E-mail: info@henbgroup.nl

Adres:            Manage 6 L
Postcode:       6662 WC

KvK:               09073443

RB logo voor internet (gif)